Επιστροφές Προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Θέλεις να επιστρέψεις κάτι; Ακολούθησε τα 3 απλά βηματα!

Είμαστε στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια στο 218 218 9992 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 - 19:00)

  1. Καλέστε μας στο 218 218 9992 και ενημερώστε μας για την επιστροφή του προϊόντος.
  2. Συσκευάζετε το δέμα με ασφάλεια και μη ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής (έχοντας  συμπληρώσει τα στοιχεία που απαιτούνται).
  3. Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το υποκατάστημα της εταιρίας Speedex που επιθυμείτε για να περάσουν να παραλάβουν από τον χώρο σας το δέμα ή επισκεφτείτε το κατάστημα Speedex της περιοχής σας και παραδώστε το εκεί. Σε περίπτωση που πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν παρακαλούμε αποστείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς με την εταιρία που σας το παρέδωσε (Speedex ).

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: Ηρακλείτου & Αγίας Σοφίας, Χαλάνδρι, 15235


ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • Αλλαγές σε προϊόντα γίνονται δεκτές εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής και ΜΟΝΟ αν δεν έχει ανοιχτεί η εργοστασιακή συσκευασία. Τα έξοδα των μεταφορικών επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
  • Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό πρέπει να επιστραφεί εντός 14 εργάσιμων ημερών και τα έξοδα μεταφορικών είναι δωρεάν.  ¨Ολες οι αποστολές - παραλαβές γίνονται με την εταιρεία Speedex και πάντα κατόπιν συνενόησης.
  • Εφόσον υπαρχει οποιδηποτε θέμα κακης λειτουργιας η διαδικασία ειναι να ενημερώνετε στο RMA-Support στο info@easyoffers.gr οπου θα σας κατευθύνουν με mail για την διαδικασία (αποστολή φωτογραφικό υλικό - περιγραφή βλάβης - αποστολή προς ελεγχο στο service μας κτλ)

  • Εφόσον κριθει υπαιτιότητας μας (DOA, ελλατωματικό προιον κτλ) θα σας ενημερωσουν απο το  Support για τα επόμενα βήματα.

  • Αν κριθει το προιον οτι η βλάβη του οφείλετε σε κακη χρήση του και δεν ειναι στα πλαίσια της εγγύησης καλής λειτουργίας, το support θα σας ενημερώσει για το κόστος επισκευής πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε επιδιορθωση.

Σημείωση 1: Όταν πρόκειται για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, μόλις το παραλάβουμε το παραδίδουμε στον προμηθευτή μας ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και να προβούμε στην αντικατάσταση ή την επισκευή του προϊόντος. Εφόσον ολοκληρωθεί η προηγούμενη διαδικασία, γίνεται εκ νέου η αποστολή σε εσάς.

Σημείωση 2: Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε άμεση αγορά άλλου προϊόντος, μπορεί να δημιουργηθεί πιστωτικό κουπόνι που θα το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη αγορά σας ή να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων. Τα χρήματα θα επιστραφούν είτε σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εσείς, είτε στο μέσο με το οποίο έχετε πληρώσει την παραγγελία σας (πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα ). Σε όλους τους παραπάνω τρόπους επιστροφής χρημάτων, τα χρήματα θα φανούν στον λογαριασμό σας εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται σε είδη ένδυσης, είδη υγιεινής και προσωπικής φροντίδας και σε προϊόντα που είναι χρησιμοποιημένα και έχουν υποστηστεί κάποια ζημιά με δική σας ευθύνη.