Επιστροφές Προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Θέλεις να επιστρέψεις κάτι; Ακολούθησε τα 3 απλά βηματα!

Είμαστε στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια στο 218 218 9992 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 - 19:00)

  1. - Στείλτε email στο info@easyoffers.gr και ενημερώστε μας για την επιστροφή του προϊόντος. Θα σας απαντήσει το κατάλληλο τμήμα με το τι άλλο χρειάζεται.
  2. - Συσκευάζετε το δέμα με ασφάλεια και μη ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής (έχοντας  συμπληρώσει τα στοιχεία που απαιτούνται).
  3. - Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το υποκατάστημα της εταιρίας Speedex που επιθυμείτε για να περάσουν να παραλάβουν από τον χώρο σας το δέμα ή επισκεφτείτε το κατάστημα Speedex της περιοχής σας και παραδώστε το εκεί. Σε περίπτωση που πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν παρακαλούμε αποστείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς με την εταιρία που σας το παρέδωσε (Speedex ).

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: Ηρακλείτου & Αγίας Σοφίας, Χαλάνδρι, 15235


ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • - Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής και ΜΟΝΟ αν δεν έχει ανοιχτεί η εργοστασιακή συσκευασία. Τα έξοδα των μεταφορικών επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
  • - Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών και τα έξοδα μεταφορικών είναι δωρεάν. Όλες οι αποστολές - παραλαβές γίνονται με την εταιρεία Speedex και πάντα κατόπιν συνενόησης.
  • - Εφόσον υπάρχει οποιοδήποτε θέμα κακής λειτουργιας η διαδικασία ειναι να ενημερώνετε στο RMA-Support στο info@easyoffers.gr όπου θα σας κατευθύνουν με mail για την διαδικασία (αποστολή φωτογραφικό υλικό - περιγραφή βλάβης - αποστολή προς ελεγχο στο service μας κτλ)

  • - Εφόσον κριθει υπαιτιότητας μας (DOA, ελλατωματικό προιον κτλ) θα σας ενημερωσουν απο το Support για τα επόμενα βήματα.

  • - Αν κριθεί το προιόν οτι η βλάβη του οφείλετε σε κακή χρήση του και δεν ειναι στα πλαίσια της εγγύησης καλής λειτουργίας, το support θα σας ενημερώσει για το κόστος επισκευής πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε επιδιορθωση.

  • - Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο της παραγγελίας του κατά τη παραλαβή, καθώς μετά την υπογραφή στον μεταφορέα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε φθορά. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε όπως έρθετε σε άμεση επικοινωνία μαζί μας πριν υπογράψετε το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής εταιρείας.

    - Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας και δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς που προέκυψαν για την υπόθεση του.

    - Εάν λάβεις προϊόν το οποίο έχει διαφορές συγκριτικά με την περιγραφή του κατά την αγορά στην ιστοσελίδα μας, θα πρέπει να ενημερώσεις την εταιρία ΠΡΙΝ από τη χρήση του. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.

    - Όσον αφορά τα έπιπλα θα πρέπει πριν την συναρμολόγησή τους να γίνει λεπτομερής έλεγχος για τυχόν εργοστασιακά αισθητικά ελαττώματα (γρατζουνιές κλπ.) ή φθορές. Δεν θα γίνεται δεκτή καμία επιστροφή επίπλου με εργοστασιακό ή αισθητικό ελάττωμα μετά την συναρμολόγησή του.

    - Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εάν δεν επιθυμείς αντικατάσταση του προϊόντος, αλλά σε αυτή την περίπτωση δικαιούσαι μόνο την αξία του προϊόντος - και όχι οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την αρχική παράδοση του προϊόντος σε εσένα.

    - Το ηλεκτρονικό κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος αιτιολογημένα να αρνηθεί την εκτέλεση παραγγελίας/πώλησης και του δικαιώματος να εκτελέσει την παραγγελία με επιφύλαξη προκαταβολής του συνολικού τιμήματος πριν την αποστολή της παραγγελίας.

Σημείωση 1: Όταν πρόκειται για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, μόλις το παραλάβουμε το παραδίδουμε στον κατασκευαστή ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και να προβούμε στην αντικατάσταση ή την επισκευή του προϊόντος. Εφόσον ολοκληρωθεί η προηγούμενη διαδικασία, γίνεται εκ νέου η αποστολή σε εσάς.

Σημείωση 2: Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε άμεση αγορά άλλου προϊόντος, μπορεί να δημιουργηθεί πιστωτικό κουπόνι που θα το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη αγορά σας ή να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων. Τα χρήματα θα επιστραφούν είτε σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εσείς, είτε στο μέσο με το οποίο έχετε πληρώσει την παραγγελία σας (πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα ). Σε όλους τους παραπάνω τρόπους επιστροφής χρημάτων, τα χρήματα θα φανούν στον λογαριασμό σας εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Σημείωση 3: 

  • - Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σου για επιστροφή.
  • - Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν στην ΕΔΡΑ της εταιρίας αποκλειστικά με δική του ευθύνη. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.
  • - Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα 15 - 25 εργάσιμων ημερών.
  • - Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.
  • - Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση προϊόντων με Δωρεάν μεταφορικά το πόσο που θα αφαιρείται είναι ανάλογο του βάρους του προϊόντος.
  • - Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά ευθύνη του πελάτη, έξοδα και courier της επιλογής του (εκτός των ΕΛΤΑ).

Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται σε είδη ένδυσης, είδη υγιεινής και προσωπικής φροντίδας και σε προϊόντα που είναι χρησιμοποιημένα και έχουν υποστηστεί κάποια ζημιά με δική σας ευθύνη. Από το δικαίωμα υπαναχώρησης - επιστροφής εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και λευκά είδη (μαξιλάρια, πετσέτες, σεντόνια, παπλωματοθήκες). Επιπλέον είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, σκουλαρίκια, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά κλπ., καθώς και τα επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές. Σε περίπτωση επιστροφής προιόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Επιστροφές εντός εγγύησης

- Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας 24 μηνών. Εξαιρούνται οι μπαταρίες που περιέχονται στα προϊόντα οι οποίες δεν έχουν εγγύηση. Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

- Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσεις την επισκευή τους. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Εταιρία θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών και σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης θα εκδοθεί πιστωτικό για επόμενη αγορά.

- Θα πρέπει να κάνεις γνωστό στην ΕΤΑΙΡΙΑ το αίτημα σου για χρήση της εγγύησης του προϊόντος γραπτώς, αποστέλλοντας email στο info@easyoffers,gr έχοντας συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής που θα βρεις ΕΔΩ.

-  θα πρέπει να συμπεριλάβεις φωτογραφίες ή βίντεο που να απεικονίζουν το πρόβλημα και αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να αναφέρεις ξεκάθαρα και αναλυτικά το πρόβλημα που έχει προκύψει. Η εταιρία θα σε ενημερώσει για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν για να λυθεί το πρόβλημα. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης

  • Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι καθαρό από τυχόν προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η Εταιρία έχει το δικαίωμα να μην το παραλάβει.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
  • Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανένα είδος σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που επέστρεψες δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα λάβεις ένα νέο ίδιο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Επιπλέον σε ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται σε 10-25 ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ο χρόνος μπορεί να διαμορφωθεί σε έως και 40 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Επιστροφές χρημάτων

Σε περίπτωση που έχεις αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, είναι χρήσιμο να γνωρίζεις ότι:

  • Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει τον τρόπο με τον οποίο πλήρωσες την παραγγελία σου.
  • Δεν επιστρέφονται οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την παράδοση του δέματος σε εσένα (μεταφορικά έξοδα, έξοδα αντικαταβολής).
  • Η εταιρία δεν αναλαμβάνει ούτε είναι υποχρεωμένη να καλύψει τυχόν έξοδα αποστολής και επιστροφής , εκτός εάν έχει συμφωνηθεί το αντίθετο μέσα από επικοινωνία της με τον πελάτη.
  • Εάν η επιστροφή χρημάτων γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό εκτός Πειραιώς τότε τα έξοδα της μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.