Συχνές ερωτήσεις - F.A.Q

Συχνές ερωτήσεις

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

1. Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου και πόσο θα επιβαρυνθώ;

- Για τις παραγγελίες στην Ελλάδα ο χρόνος αποστολής είναι εντός 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες όλες επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά και μέσω email απο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Σε περίπτωση που κάποια παραγγελία εντός 3 ημερών δεν επιβεβαιωθεί μετά απο πολλαπλές ανεπιτυχείς  προσπάθειες της εξυπηρέτησης πελατών ακυρώνεται.


2. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

- Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της εταιρίας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο  info@easyoffers.gr  εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της εταιρίας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη. 


3. Μπορώ να παρακολουθώ σε ποιο στάδιο βρίσκεται το προϊόν που έχω παραγγείλει;

Φυσικά έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ 218 218 9992), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@easyoffers.gr 


4. Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει, γιατί;

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει επειδή:

- Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, η ομάδα του easyoffers θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας παρέχει κάποια εναλλακτική λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.

- Έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, με την πληρωμή του κλπ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω e-mail επικοινωνία μας μαζί σας, γιατί δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπώς συμπληρωμένα τα στοιχεία σας. 

- Σε μία τέτοια περίπτωση, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε εσείς με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω e-mail στο info@easyoffers.gr είτε τηλεφωνικά στο 218 218 9992

 

ΜΕΛΗ

1.Πρέπει να έχω λογαριασμό για να μπορέσω να ψωνίσω από το easyoffers.gr; Γιατί να κάνω εγγραφή στο easyoffers.gr;

Δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό προκειμένου να ψωνίσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.Καλό είναι, όμως, να γνωρίζετε ότι τα μέλη του easyoffers.gr μπορούν:

- Nα εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους κάθε φορά που θα πραγματοποιούν κάποια νέα παραγγελία.

- Μπορούν να ενημερώνονται για τις νέες κινήσεις της εταιρείας. 


2. Πως ανοίγω λογαριασμό;

- Στην επιλογή σύνδεση, δημιουργείτε έναν νέο λογαριασμό με τα προσωπικά σας στοιχεία και σας επιστρέφετε επιβεβαιωτικό email για την εγγραφή σας στο easyoffers.gr 


3. Ξέχασα τον κωδικό μου, τι πρέπει να κάνω;

- Έαν ξεχάσατε το κωδικό σας, υπάρχει στην επιλογή της σύνδεσης σχετική ερώτηση «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» όπου με email θα ενημερωθείτε για τον νέο σας κωδικό. 


4. Τι είναι η Wishlist (Αγαπημένα)

- H Wishlist αποτελείται από προϊόντα που επιθυμείτε και θέλετε να αγοράσετε άμεσα ή μελλοντικά. Προσθέτοντας προϊόντα στη Wishlist, στην ουσία ταξινομείτε όλες σας τις επιθυμίες από τα προϊόντα μας, ανεξάρτητα με το εάν και πότε θα πραγματοποιήσετε μια μελλοντική αγορά, ώστε να μην χρειαστεί να τα ξαναψάξετε. Από τη Wishlist μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας κάνοντας απλώς ένα κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι» ή και να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wishlist επιλέγοντας «Διαγραφή».

 

Επιστροφές Προϊόντων

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα; Αν ναι, θα επιβαρυνθώ επιπλέον;

- Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 218 218 9992, αναφέροντας και το λόγο της ακύρωσης. Το αίτημα πρέπει να καταχωρηθεί εντός 3 ημερών και να πραγματοποιηθεί η αποστολή μέσα στις επόμενες 14 ημέρες από την έγκριση του αιτήματος.
- Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα : Απόδειξη λιανικής και άλλα συνοδευτικά όπως ετικέτες –διακριτικά σήματα μέσα στο κουτί κλπ.
- Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Αγορές

1. Πως βρίσκω ένα προϊόν; Πως πραγματοποιώ μία αγορά;

Η διαδικασία αγοράς στο easyoffers.gr είναι ιδιαίτερα απλή:

- Στο κεντρικό μενού υπάρχει μία ένδειξη «κατηγορίες» από εκεί επιλέγετε την υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει, τεχνολογία, τηλεφωνία κτλ. και εμφανίζονται όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στην συγκεκριμένη κατηγορία

- Στην συνέχεια επιλέγοντας το είδος και την ποσότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι για την ολοκλήρωση της αγοράς. 

- Οι παραγγελίες όλες επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά και μέσω email απο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Σε περίπτωση που κάποια παραγγελία εντός 3 ημερών δεν επιβεβαιωθεί μετά απο πολλαπλές προσπάθεις της εξυπηρέτησης πελατών ακυρώνεται.


2. Το ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

-Το ΦΠΑ περιλαμβάνεται ήδη σε όλες τις τιμές. 


3. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής στις παραγγελίες σας στο superoffer.gr είναι οι εξής:

- Η αντικαταβολή, είναι δωρεάν και δεν υπάρχει κόστος.

- Με πιστωτική κάρτα (δείτε πιο αναλυτικά στο «Τρόποι πληρωμής»)

- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (δείτε πιο αναλυτικά στο «Τρόποι πληρωμής»)     

Τράπεζα - ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αριθμός Λογαριασμού: GR20 0171 4090 0064 0914 6892 229

Τράπεζα - Viva Αριθμός Λογαριασμού: GR34 7010 0000 0009 9539 5992 393

Μετά την κατάθεση χρημάτων  πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα  email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο  info@easyoffers.gr. Μπορείτε και τηλεφωνικά: στο  ☎ 218 218 9992

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση.